:-)))


Gospodaru naš, oprosti nam naše grijehe. Pokrij nam sramote. Smiluj se slabašnima. Popravi nam naša stanja. Uzmi nas u Svoju zaštitu. Sačuvaj nas od džehennemske vatre. Sakrij naše sramote. Primi naša pokajanja. Obriši nam grijehe i propuste.

Gospodaru naš, nemoj nas usmrtiti a da ne budeš nama zadovoljan. Gospodaru, učini da ovaj svijet, dunjaluk, napustimo čineći dobro, a Tebi se utječemo od griješenja u času smrti. Molimo Te, podari nam snage da prije smrti pokajanje učinimo, prilikom smrti šehadet izgovorimo, a poslije smrti džennetske bašče naselimo.

Molimo Te, podari nam život sretnih, smrt šehida, boravak u blizini Poslanika i pomoć u borbi protiv neprijatelja.

Primi naša pokajanja. U naša srca usadi ljubav da ti pokajanje činimo. Povrati nas Tebi lijepim povratkom.

Kod Tebe utočište tražimo; da na dunjaluku izgubljeni ne budemo i da na Tebe ne zaboravimo. Utječemo Ti se od našeg zaborava, a Ti nas ne zaboravljaš. Tvoje dobro nama silazi, a naše zlo Ti znaš. Ti nas svojom milošću obasipaš, a od nas ti ništa nije potrebno – a mi Tebe svojim grijesima srdimo, a siromašni smo i Tebe trebamo.

Gospodaru naš, mi druge nade, osim u Tebe, nemamo. Sva vrata, osim Tvojih, su nam pred licem zatvorena. Ti mnogo robova imaš, a mi, osim Tebe, drugog Gospodara nemamo. Primi naša pokajanja i budi nama zadovoljan.

 


Budući da ću odsustvovati od doma i interneta par dana…ja ću vam malo ranije čestitati

BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN

neka vam blagdanski dani proteknu u miru, blagosti i radosti…samo nemojte pretjerivati sa baklavama


abdurrahmana
Ja sam samo praška u kosmosu...

9 komentara

Komentariši